Winkelwagen

Terug naar het overzicht

Bezorging

Orderstatus opvragen

Bij Toppy begrijpen we dat wanneer je vandaag iets besteld, je er morgen al van wil genieten. We houden je vanaf dat je je bestelling betaald hebt op de hoogte van alle stappen in ons leveringsproces. Picken, inpakken en versturen. Vanaf daar neemt PostNL het van ons over en is je pakketje in de meeste gevallen morgen nog bij jou in huis eeh… tuin.

Veelgestelde vragen

  • Bestelling volgen
    We houden je op de hoogte van alle stappen in ons leveringsproces. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
  • Levertijd
    Bij al onze producten op de website staat aangegeven wat de huidige levertijd is. Is het product op voorraad en bestel je voor de aangegeven tijd*? Dan zou het pakket de volgende dag al bij je in huis eeh...tuin moeten zijn. We zijn hierin altijd afhankelijk van onze transporteur. Houd daarom je track & trace code goed in de gaten.

    *Je vind deze tijd altijd op de betreffende productpagina's. Ga daarbij uit van het product met de langste levertijd.
  • Verzendopties
    Wij versturen de bestellingen van onze klanten met twee verschillende transporteurs:

    PostNL - (pakketten)
    PostNL verstuurt alle pakketten onder de 30kg. Ze leveren van maandag t/m zaterdag.

    Raben - (pallets)
    Raben is onze Palletdienst voor grotere pakketten en pakketten boven de 30kg. Raben levert van maandag t/m vrijdag

    Bij het afronden van je bestelling wordt aangegeven hoe deze verstuurd gaat worden. Zo weet je dus precies wanneer het geleverd wordt en welke partij er bij je aanbelt.
  • Niet thuis, wat nu?
    Raben - (pallets)
    Wanneer je niet thuis bent tijdens de levering zal Raben je bestelling weer terug nemen naar hun sorteercentrum. Ze laten dan een briefje achter met instructies voor hoe je een nieuwe bezorg afspraak kunt maken.

    PostNL - (pakketten)
    PostNL zal altijd proberen het pakket bij je buren af te leveren. Wanneer dat niet lukt zullen ze het op een later moment opnieuw proberen. PostNL laat altijd een briefje achter met verdere informatie.

    Mocht je niet thuis zijn op het moment dat je pakket afgeleverd gaat worden, dan kun je altijd nog een briefje op je deur plakken waarop je instructies kunt doorgeven aan de bezorger zoals 'Graag afgeven bij buren op nr...'.
  • Leverdatum kiezen
    Het is bij ons helaas niet mogelijk om een pakket op bepaalde dag te laten leveren, maar mocht je niet thuis zijn op het moment dat ze het pakket komen afleveren, dan kun je altijd nog een briefje op de deur achterlaten (zoals: graag bezorgen op nr ...).
  • Ik heb nog niets ontvangen
    Heb je nog niets ontvangen? Controleer dan altijd eerste de Track & Trace code. Het kan voorkomen dat jouw bestelling vertraging op heeft gelopen bij de transporteur.
    Staat de status van jouw bestelling op bezorgd? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk bij één van je buren (overburen zijn ook buren) afgegeven.

    Is jouw pakketje écht zoek, geeft de Track & Trace code geen verdere informatie en is de levertermijn met minstens 1 werkdag overschreden? Neem dan contact met ons op via klantenservice@toppy.nl, dan zoeken wij het verder voor je uit.
  • Incomplete bestelling
    Wanneer je bij ons meerdere producten besteld kan het zijn dat we deze vanwege lengte of gewicht in meerdere losse pakketten naar je opsturen. In het sorteercentrum van de transporteur kan het voorkomen dat de pakketten gescheiden worden en het ene pakket eerder aankomt dan het andere. Check je track & trace code, of bezoek onze orderstatus pagina om de het aantal pakketten dat naar je onderweg is te controleren.

    Heb je alle pakketten ontvangen, maar mis je toch een product? Dan hebben wij misschien een foutje gemaakt. Geen zorgen. Stuur een mail naar klantenservice@toppy.nl met je vraag en ordernummer, dan zorgen we dat het product alsnog naar je verstuurd wordt.
  • Schade bij levering
    Hoe voorzichtig wij onze producten soms ook inpakken, het kan altijd voorkomen dat het pakket of de producten tijdens het transport schade oploopt. Maak in een dergelijk geval direct foto’s van de beschadigingen aan het pakket en eventueel aan de producten in het pakket en neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We komen samen tot een passende oplossing!

Zo werkt bezorging bij Toppy

Andere Toppycs

Onafhankelijk gekeurd op basis van 17631 beoordelingen!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Rob, Capelle aan den IJssel

31-07-2021 |

Perfect

“Goed en snel geleverd”

10