Winkelwagen

Terug naar het overzicht
terug Klantenservice Garantie & reparatie

Garantie & reparatie

Alles kan kapot, en soms ben je gewoon niet tevreden over je nieuwe aankoop. Dat is vervelend, maar daar gaan we iets aan doen! Meld je garantieaanvraag met eventueel begeleidend beeldmateriaal aan via ons garantieformulier. Terugsturen is bij ons gratis en werkt heel simpel. Hoe het precies werkt, lees je op deze pagina.

Veelgestelde vragen

  • Hoe werkt garantie?
    Als je wat bij ons bestelt, kun je erop rekenen dat het product doet wat het moet doen. Gaat er toch iets mis, dan kijken we samen naar een passende oplossing. Je kunt dan aanspraak maken op twee soorten garantie: wettelijke garantie en fabrieksgarantie.

    Wettelijke garantie
    Voor alles wat je bij ons bestelt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product doet wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantietermijn. Het ene product gaat nu eenmaal langer mee dan het andere. Hoe lang de garantie duurt hangt dus af van het type product.

    Fabrieksgarantie
    Voor sommige producten geldt er ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Hoe lang de fabrieksgarantie is verschilt per fabrikant en per product. Als er van fabrieksgarantie sprake is, dan kun je dit terugvinden op de productpagina en in de producthandleiding.

    Twijfel je of jouw defect onder garantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Maak foto's en/of filmpjes van je defect of schade. Deze kun je uploaden tijdens het aanvragen van je garantie of reparatie aanvraag.

    Meld je retour of reparatie aan
  • Reparatie aanmelden
    Alles kan kapot. Maar gelukkig kan er ook veel gerepareerd worden. Heb jij een product dat binnen de garantie kapot is gegaan? Maak dan wat beeldmateriaal van het defect en meld dat dan via dit formulier. Hoewel we na je garantie niet meer verplicht zijn je product te repareren of vervangen, kijken we wel graag mee met een oplossing of gaan graag voor je op zoek naar eventuele vervangende onderdelen.
  • Hoe lang duurt een reparatie?
    Hoewel we een eigen reparatiedienst hebben, repareren die niet alles. Vaak moet een artikel terug naar de leverancier om daar gerepareerd te worden. Het is daarom ook lastig een precieze reparatieduur te geven. Over het algemeen ligt deze tijd tussen de 5 werkdagen en 3 weken. We proberen je hier zo goed mogelijk over in te lichten.
  • Intex, Bestway & EXIT retouren

    Intex, Bestway en Exit hebben hun eigen landelijk geregelde garantie en reparatie afhandeling. Wil je een garantie of reparatie aanvragen voor een Intex, Bestway of Exit product dan vind je hier hoe je dat kunt doen.

    Loop je tegen problemen aan met hun service, dan helpen wij je natuurlijk graag mee in het bemiddelen.

    Waarom word ik doorverwezen naar een portaal voor mijn garantie aanvraag?

    Defecten of problemen met producten zijn nooit leuk. Je wilt natuurlijk dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt, zeker als het buiten 30 graden is! Om dit te doen hebben grote merken zoals Intex, Bestway en Exit een handig portaal in het leven geroepen zodat jij direct bij de fabrikant jouw garantie claimt. Wij zijn dan ook genoodzaakt om alle garantieclaims die bij ons binnen komen via hen te laten lopen om de meest optimale oplossing voor jouw probleem of defect te kunnen bieden. Zij hebben alle reserveonderdelen en technische kennis in huis om je direct van een oplossing te voorzien. Dit is dus de reden dat wij je bij defecten en problemen soms doorverwijzen om je vraag of klacht direct bij de juiste partij te doen! De garantie voor sommige producten kunnen we wel zelf oplossen. Wil je weten of je het beste contact met Toppy of met de fabrikant dient op te nemen? Vul direct ons vragenformulier in en we komen er binnen 24 uur bij je op terug!

Alle onderwerpen

Fiet-review! 26817 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Jack, Tilburg

12-02-2024 |

Top Toppy

“Fijn bedrijf met redelijke prijzen en perfecte artikelen. Ook de extra service over de aangeschafte artikelen is een mooi extraatje. De vervoerder Raben kan wel beter. Het 2 uren t . . . ”

10

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.