Winkelwagen

Terug naar het overzicht
terug Klantendienst Levertijd & bezorging

Levertijd & bezorging

Orderstatus inzien

Bij Toppy begrijpen we dat wanneer je vandaag iets bestelt, je er morgen al van wil genieten. We houden je vanaf het moment van betaling op de hoogte van alle stappen in ons leveringsproces. Picken, inpakken en versturen. Vanaf daar neemt PostNL het van ons over en is je pakketje in de meeste gevallen morgen al bij jou in huis eeh… tuin.

Veelgevraagd

  • Bestelling volgen
    We houden je op de hoogte van alle stappen in ons leveringsproces via jouw eigen ZoGeregeld-portal. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons ook een mailtje met daarin de Track & Trace code. Via beide wegen kun je op elk moment jouw bestelling op de voet volgen!
  • Verzendopties en -kosten
    Wij versturen de bestellingen van onze klanten via twee verschillende transporteurs. Pakketten gaan met PostNL, zware en grotere bestellingen worden op Pallet geleverd door Raben. Bij het afronden van je bestelling wordt aangegeven hoe deze verstuurd gaat worden. Zo weet je dus precies wanneer het geleverd wordt en welke partij er bij je aanbelt!

    PostNL - pakketten
    PostNL verstuurt alle pakketten onder de 30kg. Ze leveren van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis? PostNL probeert altijd het pakket bij je buren af te leveren. Wanneer dit niet lukt proberen ze het op een later moment opnieuw. Ze laten dan een briefje achter met verdere informatie.

    Raben - pallets
    Raben is onze palletdienst voor grotere pakketten en pakketten boven de 30kg. Raben levert van maandag t/m vrijdag. Let op! Je moet wel thuis zijn wanneer ze komen leveren. Wanneer je niet thuis bent tijdens de levering neemt Raben je bestelling weer mee terug naar hun sorteercentrum. Ze laten dan een briefje achter met instructies over hoe je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Geen briefje ontvangen? Dan kun je ook nog zelf contact opnemen.

    Verzendkosten Alle bestellingen met een orderwaarde boven € 50,- versturen wij gratis naar adressen in Nederland, België en Duitsland. Bij een bestelling onder € 50,- rekenen we € 5,95 verzendkosten. Kies je bij verzending via PostNL voor avondlevering, dan betaal je € 1,95 extra verzendkosten.

  • Levertijd
    Bij al onze producten op de website staat aangegeven wat de verwachte levertijd is. Is het product op voorraad en bestel je voor de aangegeven tijd? Dan versturen wij je pakketje voor de aangegeven tijd.

    Vanaf dat moment hebben wij het bezorgen zelf helaas niet in de hand. Het kan daarmee voorkomen dat het door drukte of bij een foutje van de transporteur soms wat langer duurt. We proberen de actuele levertijd op tijd te updaten en te communiceren op onze website. Houd je pakketje in de gaten via jouw ZoGeregeld-portal. Hier vind je ook je Track & Trace code.

    Vertraging bij de transporteur?
    Dat vinden we enorm vervelend, want dat is niet hoe we het graag zien. We weten dat het bij onze transporteurs ook soms plots storm kan lopen. Geen zorgen, wij zorgen áltijd voor een oplossing. We willen echter wel graag de bezorgers en logistieke medewerkers van PostNL en Raben de tijd geven om vertragingen op te lossen.
  • Schade bij levering
    Hoe voorzichtig we onze producten ook inpakken, het kan altijd voorkomen dat het pakket of het product tijdens het transport schade oploopt.

    Schade bij pakketlevering
    Komt jouw pakket met PostNL of een andere pakketdienst? Maak dan foto's van de beschadiging en meld deze via dit formulier.

    Schade bij palletlevering
    Komt jouw pakket per pallet aan en is deze beschadigd? Dan kun je het volgende doen.
    • Meld de schade bij de bezorger
    • Vermoed je dat het product in de doos kapot of beschadigd is? Dan kun je de levering altijd weigeren.
    • Verwacht je dat de beschadiging alleen in de omdoos zit? Dan kun je de bestelling óf weigeren óf wel aannemen. Maak dan wel eerst foto's van de beschadiging voordat je de levering aanneemt en zelf gaat verplaatsen. Kleine tip: Schrijf het woord 'beschadigd' bij het zetten van je handtekening.
    • Heb je de beschadigde doos aangenomen en blijkt het dat je product toch beschadigd is? Maak dan foto's van het defect en stuur deze naar ons op via dit formulier
  • Fout bij levering
    Mis je een product? Of heb je nog niets ontvangen? Controleer dan eerst je Track & Trace codes of er niet nog iets onderweg is.

    Is er iets kapot gegaan of beschadigd geraakt tijdens de levering, heb je iets verkeerds gekregen of is je pakket of product nog niet onderweg? Meld dat dan in dit formulier

Zo werkt levertijd & bezorging bij Toppy

Alle onderwerpen

Fiet-review! 26805 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

calebout kurt, Jabbeke - Zerkegem

23-11-2023 |

Toppy is TOP!

“Toppy is een echte aanrader, goeie prijzen, goeie merken, voldoende producten en vooral een schitterende service en na-service!”

10

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.