Winkelwagen

Minder bereikbaar door topdrukte

Hey! Als tuin en outdoor webshop is het tijdens de warmte lente en zomer soms ineens extreem druk. Daardoor is onze klantenservice eventjes wat minder bereikbaar. We doen er alles aan om, wanneer je een vraag stelt aan onze klantenservice, je zo snel mogelijk te helpen. Wist je dat je trouwens zelf de status van je bestelling kunt volgen? Of dat je een retour kunt aanmaken op toppy.nl/retour? Of dat veel veelgestelde vragen al uitgelegd staan op toppy.nl/klantenservice, en dat jouw vraag heel makkelijk en compleet gesteld kan worden via ons contactformulier, dat er voor zorgt dat we je sneller én in één keer kunnen helpen? Én dat onze product experts allerlei handige tips & adviezen hebben geschreven die misschien wel precíes jouw vraag beantwoord? Bij deze!

Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk via de knop hieronder jouw actuele orderstatus. Via het zo geregeld portaal weet je precies waar je bestelling blijft en uit hoeveel pakketjes je bestelling bestaat. Heb je een pakketje ontvangen dat niet helemaal compleet is? Geen zorgen! Soms versturen wij een bestelling in meerdere dozen. Het kan dan gebeuren dat het ene pakket een dagje later komt dan het andere pakket. We houden je op de hoogte van alle stappen die je pakketje maakt.

Mijn bestelling heeft vertraging wat nu?

Dat zien we helaas vaker de laatste tijd. PostNL en Raben hebben het namelijk ook enorm druk. Jouw pakketje gaat hier dan misschien op tijd weg, maar is langer onderweg met de transporteur. Onze afspraak met hun is dat we maximaal 6 dagen nadat wij je pakket hebben verzonden wachten op levering. Dat is lang, dat begrijpen we, maar geeft ook PostNL en Raben de mogelijkheid om fouten en vertragingen op te lossen. Heb jij daarna nog steeds niet jouw pakketje? Dan gaan wij zorgen voor een oplossing.


Ik wil een vraag stellen

Heb jij een vraag voor één van onze service- of productexperts? Vul dan het vragenformulier zo compleet mogelijk in. Zo kunnen we jouw vraag sneller en beter beantwoorden.

Fiet-review! 26817 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Jack, Tilburg

12-02-2024 |

Top Toppy

“Fijn bedrijf met redelijke prijzen en perfecte artikelen. Ook de extra service over de aangeschafte artikelen is een mooi extraatje. De vervoerder Raben kan wel beter. Het 2 uren t . . . ”

10

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.