Winkelwagen

  • Toppy
  • Vertraging door zomerdrukte

Zomerpiek bij Toppy


Drukte bij Toppy

Als webshop voor Tuin & Outdoor verkopen wij producten voor buitenplezier. Niet gek dus dat onze orders in de winter een stukje makkelijker te versturen zijn dan in de zomer. Tijdens deze piekdrukte zetten we altijd een tandje bij om alle pakketten op tijd te versturen. Hoewel we onze levertijden goed in de gaten houden en deze op tijd proberen aan te passen op onze website, kan het gebeuren dat jouw pakketje vertraging oploopt en iets later aankomt dan we hebben beloofd. Da’s natuurlijk niet zo Toppy, maar soms helaas niet te voorkomen. We willen je hier graag op wijzen en hopen op je begrip.

Vertraging bij onze transporteurs

Vakantiegeld en zomerweer leiden ook tot vertragingen bij onze transporteurs. Zij komen mensen te kort in deze tijden waarop iedereen verkoeling opzoekt in de vorm van zwembaden, ventilators en airco's. Wij zien op dit moment helaas ook dat er veel bestellingen vertragingen oplopen bij PostNL. De pakketten zijn dan opgehaald bij ons maar nog niet gescand in hun sorteercentrum. De status blijft dan hangen op 'nog niet ontvangen'. Heb jij last van vertraging? Lees dan hieronder wat jouw opties zijn. Weet: Wij gaan je áltijd helpen en zorgen sowieso voor een oplossing. Dat vraagt alleen soms helaas iets meer geduld. Lees dit nieuwsitem voor extra berichtgeving rondom de vertraging bij PostNL.

Mijn pakketje is vertraagd. Wat nu?

Blijft jouw Track & Trace status van PostNL hangen op 'levertijd onbekend' dan heb jij last van PostNL vertraging. Meestal lost het probleem zich vanzelf op. Heb jij 7 dagen na je bestelmoment nog niets ontvangen geef dat dan aan via dit contactformulier. Wij gaan dan met je meekijken en kunnen je een deadline geven wanneer het probleem voor jou opgelost zou moeten zijn op basis van de afspraak die we met PostNL hierover hebben gemaakt. Deze deadline ligt op dit moment 7 werkdagen na ons verzendmoment. Lukt het PostNL dan niet om die deadline te halen. Dan gaan wij je product opnieuw naar je toesturen.

.

Helemaal klaar met wachten? Kunnen we soms ook wel begrijpen. Weet dat wij niets liever willen dat je snel kan genieten, maar we hebben het leveren helaas niet zelf in de hand. Duurt het jou te lang, dan kunnen wij altijd je bestelling voor je annuleren en crediteren.

Wist je dat je jouw product(en) ook kan volgen via onze orderstatuspagina?

Fiet-review! 26817 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Jack, Tilburg

12-02-2024 |

Top Toppy

“Fijn bedrijf met redelijke prijzen en perfecte artikelen. Ook de extra service over de aangeschafte artikelen is een mooi extraatje. De vervoerder Raben kan wel beter. Het 2 uren t . . . ”

10

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.